Kitől kérdezhetek ha hiba van ?
Ide a sor végre kattintva bejelentheti a hibát melyre munkatársunk válaszol önnek. Hiba bejelentés
Kérem a bejelentésben minden esetben szerepeltesse a következő adatokat:
- Melyik rendszerünk és annak melyik alrendszerében tapasztalja a hibát?
- Milyen esetekben fordul elő a hiba, mit kell ahhoz tennie hogy biztosan előforduljon ?
- Mi az Ön elérhetősége ahol válaszolhatunk Önnek.
Hogyan zajlik egy hibaelhárítás, mi a hibabejelentés menete?
Hibabejelentését követően kap egy hiba regisztrációs számot, melyre hivatkozva zajlik a munkatársunk és Ön között ezzel a hibával kapcsolatos összes kommunikáció, a nyomonkövethetőség érdekében. Ez a regisztrációs szám a válaszlevelünk címében fog szerepelni, amit bejelentését követően fog megkapni. Kérem ezt ne törölje ki, a későbbiek során sem, amikor majd válaszol levelünkre.
Hova fordulhatok ha nem tudom hogyan kell a rendszerben valamit csinálni és kérdezni szeretnék ?
Ide a sor végén található e-mail címre megírhatja mit szeretne tenni és munkatársunk válaszol Önnek. ugyfelszolgalat@easy-admin.hu
Állandó 24 órás online ügyfél-szolgálatunk címe: ugyelet@easy-admin.hu
Aktuális csomag ajánlataink az alábbi lapon tekinthetők meg: Iroda csomag